Ecologicas Blogg

Detta är bloggen med ett stort hjärta för vår älskade planet. Bloggen som guidar till en "fair" livsstil som varken lämnar avtryck i naturen eller på någon annan människas livsöde. Glädje, humor, tips, tankar och ideér kommer fylla bloggens sidor. I hope you like it!!!

FINALLY!!!

Image and video hosting by TinyPic
Jag har helt grävt ner mig bland html koder och försökt få koll på hur man fixar texten, headen på bloggen.
Mitt i allt råkade jag komma åt någon kod så att man inte kunde läsa texten. Ajajaj!!!
Fick radera allt och börja om på nytt.

Men oj vad mycket jag lärt mig. Å vad kul det var. Men nu är det slut med det och bloggen är i sin ordning igen.


M ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0