Ecologicas Blogg

Detta är bloggen med ett stort hjärta för vår älskade planet. Bloggen som guidar till en "fair" livsstil som varken lämnar avtryck i naturen eller på någon annan människas livsöde. Glädje, humor, tips, tankar och ideér kommer fylla bloggens sidor. I hope you like it!!!

NY VECKA

Det är så skönt att vakna och inse att det är Måndag.

Eller inte

Jag önskar att jag vore en av dem som hoppade ur sängen varje måndag precis som om man fötts på nytt.

Hmmm, frågan är om dem finns i det verklig livet.

Jag hade mycket hellre somnat om nu och tagit en extra Söndag. Helgen gick så fort. Som alltid. Har ni oxå märkt att tiden bara gå fortare och fortare. Just nu känns det som om natten hoppade över några timmar i natt. Är det någon som sitter uppe och kontrolera så att inte natten plötsligt säger.
- Nej, fy vad tråkigt det är nu när alla sover. Jag tror nog allt att jag ska skruva fram klockorna tre timmar så fr jag sällskap.

Men nu är det Måndag. Och klockan har slagit tid att gå till jobbet. Hmm, eller kanske springa.


M

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0