Ecologicas Blogg

Detta är bloggen med ett stort hjärta för vår älskade planet. Bloggen som guidar till en "fair" livsstil som varken lämnar avtryck i naturen eller på någon annan människas livsöde. Glädje, humor, tips, tankar och ideér kommer fylla bloggens sidor. I hope you like it!!!

Second Hand jakten fortsätter

Nu ska jag iväg på Second hand jakt
Har blivit tipsad om affären Weekday som ligger vid kanalen vid Gustav. Dem har en ovanvåning med bland annat secondhand prylar som skor, väskor, koftor m.m.

Sedan har jag även hört att det ska finnas tre stycken secondhand butiker runt Davidhallstorg som har allt!
Jag återkommer ikväll med en utvärdering av butikerna.
Men först ska jag iväg på en fika. Härligt att sluta tidigt så man hinner vara social oxå.


M


Kommentarer
Postat av: TONYADillon

Bonjour, I should add some concept. I have only used one source ever to write a paper for me, that was www.supremeessays.com, they are the miracle workers. They sent the most professional paper I have ever seen IN A MERE 8 HOURS! granted the custom paper cost me $300, but an essay that was proofread without any mistakes, plus a bibliography when was about to be screwed was well worth it. I'd suggest in this case the most proved online essay writing service to buy <a href="http://supremeessays.com/life-essay.html">Life essay</a> from.

2012-03-22 @ 01:34:31
URL: http://supremeessays.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0